';..;' Нека Запазим Метъла Истински ';..;'



Че съм музикална курва, това всеки, който ме познава, много добре го знае. Днес слушам грайндкор, утре психеделик брит поп, вдругиден ще слушам Cannonball Adderly, а изминалата половин година Darkthrone. Това няма особено значение, защото не си меря "фенската" пишона с никого, а и да я меря, мога да се хваля и фукам толкова, че Интернета няма да ми стигне. Въпросът в случая е, че може да съм музикална курва, но съм КОМПЕТЕНТНА курва, призната от капацитети, които така или иначе формират по един или друг начин мнението на тези, които слушат или се кефят на музика и им дават така измамното "знание" за музиката. Да, да копеле (простете ми дами), и да те дразня, чети надолу, защото ИМА какво да кажа! И въпреки, че на скоро бях упрекнат от някаква хипарка (да не се обиди само), че се надувам за писането си...Е НЕ! На неграмотните палячовци-ентусиасти никога няма да спра да им се надувам! Факйо! Всеки един музикант, за когото съм писал ми е благодарил лично, а над 50 процента са ми казали, че по-готино нещо за тях друг не е писал...съжалявам...с някои неща се надувам и никога няма да спра!
Та да си дойдем на думата...
най-важното за една музика е как тя звучи, и какво чуство или настроение предизвиква като я слушаш...това дали някой после ще изговори и изпише камара приказки за това как "разцепва", как има "груув", "колко са добри", "леле ама как свирят"... е много хубаво, но трябва да си остане чисто имформативно или чисто медийно-заблуждаващо за тези, които не разбират нищо, но пак се "кефят" и трябва да открият някоя нова група или аджеба да си премерят “фенството” с някой, който слуша “по-балъшка” музика ...
...разбира се, "истинските" фенове са тези като МЕН ( ама не "Ме-е-е-е-ен", както пее Свилката от Остава), който точно този момент куфея от кръста през няколко минути сам вкъщи и блъскам по въображаемите барабани с моливи, под канските звуци на Monotheist, последното изчадие на бащиците Celtic Frost (скоро ще им постна историята, защото са велики, както и ревюта на албумите, дреме ми к...ро, че никой не ги слуша и са стари)...истинските фенове сами, или с помощ от други маниаци, или с помощта на милия Интернет, си откриват и преоткриват групи, било то "истински" или "фалшиви", добри, по-добри или бездарни...
В този живот аз лично съм признал малко хора за истински фенове, аз за истински фенове на МЕТЪЛА още по-малко, и за двете групи фенове са следващите думи...
Значи снощи отразявах концерта на Тария Турунен, която е бившата певица на групата “Найтуиш”, които не уважавам до такава степен, че ме мързи да натисна алт-шифт за латиница. Професионално свирене, професионално позиране, професионално отношение към 3000 + фена в Универсиада, готин звук, за бога, ПОРЯДЪЧНА ОРГАНИЗАЦИЯ на български концерт?!?!?! Но за какво?
Срам ме е, че напълно безсмислен “метъл”, разбирай съмнително “оперно пеене” на фона на пауър-джабала,цигу-мигу и две каси до откат, пълни зала с 3000 човека в България и кой знае колко много на запад, а Celtic Frost не свирят въобще или правят веднъж в годината концерти в клубове (не визирам Уакен Опън Еър, където свирят пред хиляди)...и не само те. Жалко, че подгряващата група, трашъри, които не се вписват въобще сред другите две, са платили много цифрена сума за да са на турнето с Тария, което говори лошо само за тях, все пак най-важното за всеки музикант е ДА МУ ПЛАЩАТ, за да свирят си плащат само балъците...сори! Всичко това говори само за един упадък на вкусовете, за едно абсолютно доминиране на математиците, програмистите, системните администратори, псевдо-музикантите от музикант.олигофрен и “музикантините”, които са удобна таргет група за подобна музикална гротеска...и за да не правя повече пиар на мазната Тария, продължавам по същество:

Моята идея (оказа се, че сутринта са ме цитирали в сайта на Тангра Мега Рок) е следната:

Да бъде учредена международна комисия на музикантите и феновете, като има стандартизиран тест, за музикантщина и фенщина, чрез който да се подбира КОМИСИЯ, която да издава СЕРТИФИКАТ за метълщина.Целта на сертификата е: да не се разрешава на музикантини, които не го притежават ( и египетски мумии като Тария), да злоупотребяват с добре познатия знак на “метъла”-уточнявам: показалец и кутре напред, средния и безименния свити с палеца свит отгоре. Подобно злоупотребяване да не става за щяло и не щяло, а по възможност единствено пред огледалото в луксозния хотел на поредния палячо псевдо метъл звезда ...мила Тария, когато Tom G. Warrior направи знака, или Том Арая (почетен председател на комисията) направи знака е О.К. , обаче когато Том и Джери, Том Пети или Том Йорк да го правят, трябва да бъдат глобявани на място и то минимум 100 евра! Така че, само за снощи дължиш повече от хонорара на милите Furnaze (айде халал да им е алт таба), на истинските метъл фенове и музиканти! Факйо!

P.S. Очаквам специални снимки на Тария за независимия ми репортаж от събитието! Ще сека с голямата брадва! Голяма колкото брадвата на Абат на обложката на Sons Of Northern Darkness…поне!

2 Response to ';..;' Нека Запазим Метъла Истински ';..;'

  1. И на чичко Том Ейнджълрипър му е позволено също, нали?!!

  2. Unknown says:

    Копеле, евала за програмистите и системните администратори!
    това си е истината.

Публикуване на коментар